Betalen, verzenden en retouren

Hier lees je meer over de manier waarop je bij ons kunt betalen en hoe wij jouw producten zullen verzenden. Wij lichten per onderwerp toe hoe het werkt met betalen, verzenden en retouren.

Betalen

Je bestelling kun je eenvoudig en veilig op verschillende manieren betalen. Wij accepteren onder andere iDeal, Bancontact, Klarna, Apple Pay en verscheidenen soorten Creditcards. Natuurlijk is het ook mogelijk om je betaling naar ons over te boeken. Ons rekeningnummer vind je op de Contact pagina.

Sommige van onze producten worden verkocht tegen een lager BTW tarief van 0%. Dit wordt in het winkelmandje op een overzichtelijke manier berekend. Uiteraard staat dit ook vermeld op de factuur, die je per mail meegeleverd krijgt bij je bestelling.

Verzenden

Jouw bestelling wordt in Nederland en België altijd gratis bij je bezorgd! De verzendkosten nemen wij namelijk voor onze rekening. Dat scheelt gedoe en geeft jou direct een goed beeld van wat je moet betalen. Bij een retourzending op jouw verzoek vragen wij je om de werkelijke retourkosten te betalen. De kosten van de heenzending nemen wij in dat geval ook voor onze rekening.

Alle standaard pakketten worden snel verstuurd met UPS. Dit betreft artikelen die in een standaard postpakket passen (tot 35 kg en maximale omtrek van 400 cm). Doorgaans wordt je pakket (mits op voorraad) binnen 1 tot 3 werkdagen bij je bezorgd. Je ontvangt van ons een Track & Trace-code waarmee je de bezorging kunt volgen.

Heb je iets groots of zwaars bij ons besteld? Dan laten we het meestal door onze bezorgdienst of een derde partij bezorgen. We proberen de bestelling binnen 5 werkdagen bij je te bezorgen. Je krijgt van ons uiterlijk een dag van te voren een tijdsindicatie van de levering. Komt het moment je toch niet uit? Geen probleem! Maar laat het ons alsjeblieft zo snel mogelijk weten. Onze klantenservice helpt je graag met het kiezen van een beter bezorgmoment.

Is je bestelling beschadigd bij het transport? Balen. Maar natuurlijk lossen we het snel voor je op! Maak in ieder geval duidelijke foto’s en neem direct contact met ons op. We kunnen je dan zo snel mogelijk aan een nieuw product of een oplossing helpen.

Retouren

Bevalt je bestelling toch niet helemaal? Kan gebeuren! Je hebt als consument bij ons 14 kalenderdagen de tijd om het product te retourneren. Stuur ons een email en voeg dit formulier voor herroeping erbij. Je kunt het pakket alleen retouren als het in de ongeopende, originele verpakking zit. Neem contact met ons op en wij helpen je bij het retoursturen van het product. Wij zullen je het volledige aankoopbedrag dan zo snel mogelijk na ontvangst retour storten. Bij een retour op basis van de wettelijke bedenktermijn betaal je enkel de retourkosten (verzendkosten) aan ons. Wij verrekenen de retourkosten in dat geval met het terug te betalen bedrag. Het is voor zakelijke klanten helaas niet mogelijk om producten te retourneren.

Neem bij vragen over betalen, verzenden of retouren, of wanneer het een grote zending betreft eerst even contact met ons op. Let op dat je het product alleen kan terugsturen als je voldoet aan de onderstaande voorwaarden: